2010 del 1

Hade tänkt att börja sammanfatta året som gått och vad som hänt :)
Jag flyttade från Falsterbo till Höllviken och hem till Jönköping, och ja jag saknar skåne !
Jag va självklart på The Voice'10 i Sthlm o såg Lazee, Tinie Tempah, Crossfire, Flo Rida, Sen Banan, Kato o Madcon :)
Lazee Kungan augusti-10Tinie Tempah Kungan augusti-10
Sen va det dags för Malmöfestivalen och NRJ in the Park med Rasmus Seebach, Million Stylez, Kato, Lazee, Sibel, Mohombi, Locnville o Sean Banan :) Träffade ngra av artisterna efter och Lazee o Rasmus är helt klart sötast !!
Och på Malmöfestivalen lyckades jag skaffa mig parkeringsböter på 1000;- varför ? Ja asså ... de va ganska fullt i Malmö under festivalen o jag och Ida hade bråttom så vi tog platsen vi hittade att det råkade vara eeen handikappsplats gjorde ju inte saken bättre .... Hahahaha aldrig mer pakera på handikappsrutor !!!!
Mer kommer senare idag :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0