2010 del 2

Nästa del av mitt 2010 denna gång med hästarna :)
Kitty har hoppat jätte fint och många placeringar av de få tävlingar hon gjort i år :)
Bl.a. har hon gjort super rundor i 1.30, hoppat 1.35 på de nationella i Grevagården, maxat och svårt, för första gången sen 2009.
Länk till min YouTube: http://www.youtube.com/user/LWidegren
Cayenne har varit stjärna och gjort sitt första tävlingsår och varit felfri i nästan varenda en start hon gjort iår t.o.m 1.10.
Hon va felfri i 3/4 kval till 4års och gick semifinal :)
Jag tävlade Your Horses hästar en hel del och endel av dem fastnade man för :)
Som Company Q, 6åring e. Leuthen I - Robin Z som tävlades till 1.20 innan han blev såld .
Inverness Fenix, 6åring e. Feliciano - Ralmé Z som debuterade 1.20 och va felfri prec innan jag slutade.
Länk till Fenix 1.20 debut:http://www.youtube.com/user/Yourhorsesweden#p/u/26/cJvKt7iqTCI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0