Anderas Carlsson, what a man !!!

Upp på morgonen för att kila ut till stallet o fixa lite snabbt för att kunna bege mig mot stan !
Först in till Arbetsförmedlingen o skrev in mig på lite kurser o seminarium, får se vad det blir av det spännande iaf !!
Sen hämtade jag Sara vid tåget o in o hämta Filippa i skolan för att bege oss till Ikea för att Sara o Filippa skulle plugga, jag ja jag gjorde nog egentligen ingenting, plugga är inte riktigt min grej lix !! Sen kom Amanda dit o vi hade trevligt lika always :)

Efter ett tag in på A6 för en jack/skojakt för Amanda o Sara .. Sen till the big happening all time !!! ANDREAS CARLSSON what a man !!!! Han är perfekt - Snygg, framgångsrik, rik, Hus i LA OCH Stockholm, fina bilar ja han har allt ;) Haha köpte iaf en bok o fick den signerad funderade länge på Dandy, men köpte Live to Win till att börja med, ska bli kul att läsa den, de som läst den säger att den är grym :)

Nu till stallet igen snart gå med Hoppsan ytterligare en gång o ge henne medicin, nu är det färdigsprutat iaf nu e de bara metacam kvar .


Har perfekta klackar på mig o han är precis lagom lång, aa vilket par vi skulle va ;) hahahaha

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0