Daniel Adams-Ray - Lilla Lady

Ojojoj vad bra den låten är, hela "Svart, vitt och allt däremellan" albumet är grymt, tuur att Snook delade på sig, Daniel och Oskar Linnros är så mkt bättre var för sig !!
Kom prec att tänka på när jag och min kära storebror skulle laga mitt explorer för ngra dagar sedan, varje gång jag startar internet explorer kommer det upp en ruta att explorer slutat fungera och jag har pratat med datasnubbar som säger att det bara är att ominstallera o det är sviinenkelt .... Jarru enkelt vet jag inte ... till en början vänder sig hela skärmen, jaha va fan hände ? fick sitta med datan upponer för att se men efter ett bra tag hittar jag hur man ändrar det, puh ett problem mindre ! Sen sitter min bror och försöker med alla inställningar o allt vad han nu fixade med men internet funkar fortfarande inte ... Jaha .. Då kommer min lillebror in med kommentaren "varför använder du inte Safari som webbläsare?" vilket jag svarar med "Varför ska jag använda ett spel som webbläsare?" Hahahahahaha japp de visade sig ju att Safari va en webbläsare och min data som stått i säkert 2månader funkade igen som den gjort hela tiden ................
Snart dags för en tur till ridhuset med Cayenne som vilat i 1vecka för att trimma lite, har klippt henne idag och hon blir så fin när hon är klippt ! Fina lilla hästen :) Så nu är det väll bara 2st kvar att klippa, det är kul att klipp+a o se hur fina de blir efteråt, samma sak med att knoppa o bada o allt sånt, jag bara älskar tävlingssässongen när det ska vara Topp hela tiden o man för knoppa o göra dem fina o allt, oj vad jag älskar tills tävlingarna börjar igen ! Kitty ska debutera 1.40 när utomhussässongen börjar och Cayenne ska debutera 1.20 ganska så fort och förhoppningsvis kvala till Falsterbo och Breeders och Rally ska visas på 3årstestet och ja jag längtar till 2011 !!!!!!!!!!!
PussoKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0