Jönköping

Sitter i sängen och benen är alldeles för trötta för att gå upp än, snart men inte riktigt än, hästarna är redan ute så jag behöver ju inte stressa allt för mkt ! Ska in till stan om ett tag och senare in på ngn kurs, fråga mig inte vad det va för det vet jag inte riktigt ..... Men det blir nog kul .. Måste ju in till Charlies också och kolla deras mellandagsrea, man hittar alltid ngt att handla där utan att man behöver ngt ... konstigt de där ...
Hade mig redan efter förra nyår bestämt mig för att jag skulle till Zettermans nyår i Helsingborg, festen är grym ! Man träffar alla de man träffar allt för sällan, alla från älskade Skåne .. Men nu för ngra dagar sen ändrade jag mig helt och bestämde att jag ska vara kvar i Jönköping, så jag måste hitta en lite större, lite galnare, lite roligare fest, helt enkelt en totalt urflippad fest, finns det ?
Bild från Grevagårdens nationella 1.35 :) Finafina Kitty !

Dags att gå upp nu !
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0