Live to Win

Gargh ! Har redan läst 60sidor i Live to Win - Den är grym ! Kunde knappt sluta läsa igår .. och jag brukar i vanliga fall ALDRIG läsa en bok för jag tycker de är långtråkigt osv .. Meen det finns guldkorn !

Dagen började väll sådär, när jag kom bort till stallet hade lilla Hoppsan rullat fast ... Som tur va vid en dörr så hon lätt kom up igen ! Sen skulle jag fånga lille Knut kattunge, hon är lite vild o så hennes syskon Rut va världens gosigaste ... O då skulle den såklart bita mig .... jag som trodde att den blivit snäll o slutat med sånt .. I fortsättningen ska jag använda vantar när jag fångar Knut !

Jag har en jävla visdomstand som gör så jävla fittont !!! Jag blir galen på den, ska till tandläkaren nästa vecka som tur är !!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0