Musikhjälpen i P3

Jag hoppas att ingen har missat Musikhjälpen som pågår i P3 just nu, dygnet runt och även på SVT Play, artister som Lazee, Adam Tensta, Vincent, Daniel Adams-Ray och Ola har redan uppträtt. Musikhjälpen försöker stoppa handeln med barn, vilket jag tycker är sjukt bra och säkerligen de flesta ute i världen ! Man kan enkelt skänka pengar till detta för mer inte kolla på deras hemsida eller lyssna på P3 ! Vad händer med barnen om ingen hjälper dem ? Kan man enkelt fråga sig om man är tveksam till att skänka pengar .....

Hade en värd kväll med bästa brudarna hos Filippa igår och åkte snowracer och tefat, sjukt kul !!!!!!!! Såndana saker sitter inpräntat långt kan jag lova, de går inte att växa ifrån !

Båda hästarna fick vila igår, va inget vidare väder att ge sig ut med transport i, halv snöstorm är aldrig kul !! Jag som bodde i Falsterbo/Höllviken förra vintern vet hur det är när det kommer en riktig snöstorm och brrrrrrr de är aldrig kul !! Att ha stallet precis igemte havet är underbart varje gång det inte blåser, dock så blåser det ganska ofta .....

Time to go, hästarna är hungriga och jag ska fixa lite saker !

Kitty i sin 1.20debut -08 :)

Kram på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0