Rumpvärme

Igår kom jag på vad jag tyckte var världens idé .. Köpte lussebullar på 7eleven och ja alla vet väll att de är godara lita varma ? Så jag kom på idén att om jag sätter på rumpvärmen i det andra sätet o så lägger jag påsen där .. OCH det funkade faktiskt ganska bra va lite ljummna iaf när jag skulle äta dem .. :)

Än så länge har jag bara varit i stallet o mockat o fixat ska väll iväg till ridhuset snart o hoppa Cayenne lite för första gången och trimma Kitty !

Idolfinal ikväll, jag hade länge tänkt bojkotta det eftersom Olle åkte ut, men ... När man tänker lite längre va det ganska bra .. Jay har hela tiden varit klar vinnare, allas favorit och ja han är grym men ska han verkligen vinna ? Han är rocksnubben som helst vill lira med sitt band och alla kan väll hålla med om att det är där han passar ! Så varför ska han vinna ? Få släppa en platta med mer poplåtar bli såkallad Idolifierad och lyckas lika bra som Erik Grönwall ? Ne skulle inte tro det Erik spelar numera i Heat och man hör inget från honom, varför kunde inte han kommit 2a ? 1orna går det oftast inte så bra för, visst Agnes har haft en hit i USA men hon vann ska inte det betyda mer än en, en enda hit ? Sen har vi t.ex. Darin som slått stort runt om i Europa och levererat hit efter hit i Sverige, vilket väljer man ?
Så jag hoppas helt klart att Minnah vinner, hon är en bra artist som passar in bra i popvärlden men för mig spelar det ingen rollo om hon lyckas eller inget till skillnad från Jay och Olle som jag verkligen vill att de ska lyckas, få producera sitt egna material och bara så mycket sig själva det går !!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0