September & Petter - Baksmälla

Har ni hört låten ? Den hade premiär på NRJ idag och den är gryyym !!! Efter Septembers cover på Petters Mikrofonkåt är det här en perfekt låt !! Like it a lot !! Länken till den här:
http://www.youtube.com/watch?v=5ewrKeUZxxQ

Läste att Rhianna kommer till Sverige i höst med sin "Loud" turné Malmö och Stockholm blir det. Hon är bra på skiva men är hon lika bra live ? De som sett henne säger att hon förstör sig själv live .. Vi får se om man ändå ser henne !

Alla har hört Bruno Mars låt Just The Way You Are, hittade en remix på den gjord av min favorit i svensk Hip Hop, Lazee, gillar den skarpt ! Lazee har grymt mkt talang och jag kan lyssna på hans låtar i en evighet, har fortfarande kvar låtar som Rock Away o Top Notch på min telefon ..
Länk: http://www.youtube.com/watch?v=rbMKDqpwfTY&feature=channel
Kolla in hela Lazees youtube kanal helt enkelt, han går bara att älska !! Är det ngn jag skulle vilja träffa är det han, han verkar bara så jävla skön !! Som att gå med jympaskor i en vattensäng ungefär :)

Får väll svänga över lite till mig själv nu då :) idag, ja ska väll rida som vanligt får väll bli ridhuset eftersom de är så äckelmycket snö ute ! Våran transport är för ovanlighetens skull fel på, har en Thule Excellent den är väll 3-4 år kanske o vi har bytt taket, skärmarna o nu ngt annat som ska bytas för färgen släpper, det blir sprickor lite här o var o ja så Bromölla nästa för transporten ! Men som tur e får vi en lånetransport från Thule o de läskiga är att jag får köra den på B-kort, har ju kört liten hästlastbil hela året innan så vi klarar nog de får vi hoppas ..

Missa inte Andreas Carlssons gästblogg på Aftonbladet ! Länk: http://blogg.aftonbladet.se/dandyworld

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0