Sunday Bloody Sunday

Hästarna har skött sig kalas, Kitty hoppade igår linje, 2studs (2,70 imellan) - 5,5m - oxer - 9,5m - räcke. Tycker det är en bra övning eftersom hon ofta blir stark och springig efter hindrena och då bromsar räcket upp henne också därför jag har lite kort genom hela serien hon hoppade jätte fint på oxern men sprang ändå lite mot räcket men hon slutade bra iaf :)

Idag red jag bara Kitty lite lätt i låg form och bara i 20min så hon fick sträcka ut musklerna lite :)
Cayenne vilade igår men vi trimmade lite idag och hon börjar bli jätte fin i traven nu men bockar fortfarande ganska mycket i galoppen ... Men förhoppningsvis slutar hon tycka att allt är överdrivet kul snart ochy blir lite mindre bockig ! Så länge hon är glad är det inga problem för mig iaf :) Får stå i lätt sits i galoppen bara, tycker det är lättare att vara stadig i sadlen när hon bockar som en idiot då ..

Har helt missat att R Kelly har släppt nytt album i fredags, samtidigt som MJ, tufft av honom ! Han är grym och albumet är bara så mkt den gamla R Kelly så ja det är ett grymt album ! Har fått mkt bra kritik i Sverige också, kul !

Några favoritlåtar just nu:

Ke$ha - We R Who We R
The Downtown Fiction - I Just Wanna Run
T.I. ft. The Dream - No Mercy
Flo Rida ft. Akon - Who Dat Girl
Taio Cruz ft. Kylie Minogue - Higher
Sean Paul ft. Bob Sinclar - Tik Tok
Pitbull ft. T-Pain - Hey Baby (Drop It To The Floor)
Enrique Iglesias ft. Wisin & Yandel - No Me Digas Que No
Daniel Adams-Ray - Förlåt Att Jag Aldrig Sagt Förlåt

Ingen har väll missat årets jullåt ?
Sean Banan - Gott Nytt Jul den ligger t.o.m. 3a på Diggilistan ..

Igår var det sista trackslistan i P3 för alltid, lite sorgligt den har ändå funnits i 30 år .. Daniel Adams-Ray med Gubben i Lådan slutade iaf 1a och är nu lite smått historisk.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0