Trööött

Sådär sitter redan i sängen helt utpumpad .... Håller nog på att bli sjuk och så har en blomma blommat så mina ögon dör !! Vill inget hellre än bara lägga mig och sova i all evighet men kanske borde äta först är sjukt hungrig också ...
Har inte gjort många knoop idag .. Men lite nytta har jag allt gjort ! Trimmade Cayenne lite lätt i ridhuset, jobbar mkt på att få henne stadigare i formen och stödet i handen, hon hugger gärna sig fast så vi gör mkt övergångar trav - skritt och arbetar mest i trav innan vi går över i galopp, underelättar mkt att ta det lugnt och steg för steg, gångart för gångart, blir så mkt enklare och bättre i slutet !
Sen har Nova blivit chippad och ID kollad och allt så snart finns hon på riktigt ! Skönt att få det gjort.
Lilla Nova Li på bild :)

Ne nu ska jag käka o sen sova i all oändlighet !
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0