Trött

Är bajstrött idag, varför ? Ingen aning faktiskt ... Lyssnar på Andreas Carlossons framträdande igen .. för 1000gången ungefär .. Är man grym så är man !

Bryan Adams kommer till Gröna Lund i sommar, den 9juni kl 20.00 är det dags, helt sjukt kanske borde åka dit ? Han är en LEGEND !
När man ändå är inne på såkallade legender så ska Roxette släppa nytt album i februari, jag har aldrig gillat dom och kommer antagligen aldrig göra det trots alla framgångar, har de inte haft sitt lix ?

Andreas Carlssons musikal Dandy har fått ett år den ska få premiär nu iaf !! 2012 i Las Vegas, bara 1-2år kvar ;)

Alla har väll redan hört det men måste nämna det ändå, 3 svenskar är nominerade till amerikanska Grammy, Robyn med sin låt Dancing On My Own, Max Martin som producent till Katy Perrys Teenage Dream och RedOne som producent till Lady Gagas album The Fame Monster. KUUUL, RedOne vann ju en i fjol för Lady Gagas Pokerface !!

Hade filmkväll igår med Valentines Day och Sex and The City 2 o vad jag älskar Sex and The City filmerna !! Valentines Day är så många stjärnor med i att det blir för mkt ! Och i vanliga fall gillar jag 98% av stjärnorna som är med i filmen men inte denna gången !

Dags att sysselsätta mig själv lite nu .. kan bli svårt för jag har lust med absolut ingenting !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0