Vi åkte nog vilse ...

Oj vad jag inte har varit aktiv här, har faktiskt haft fullt upp inför julen men inga bortförklaringar jag är en dålig bloggare för tillfället, sorry !
Vad har hänt sen sist då ? Ja ingen har väll missat att det varit jul hoppas jag, en bra jul med mkt presenter, like a lot !!! Ny klippmaskin, kläder, presentkort, pengar, Andreas Carlssons Dandy, o va jag redan älskar den lika mkt som live to win :) Sen en hyel del mer saker men hinner inte tänka tillräckligt länge för att få fram allt va ju trots allt 2dagar sedan och mitt minne är ... sådär bra helt enkelt .
Juldagen då, ja själklart va det fest men vad hände ? Jo jag, Sara o Louise åkte vilse .... eller vi hade planerat Jönköping ovh Bongo men slutade i Tranås  där våran älskade Filippa fanns och till och med vi själva undrade vad som hände men de va sjukt kul, svettigt dansgolv och vi gillart !!!! Trots att jag körde och va 100% nykter blev det ett bord där tillsammans med Oskar utan tröja ....... KUUL !!!!!!!! Träffade gammla klasskompisar och min granne, "va fan gör du här?" va det första vi sa till varann hahaha, tänk att man behöver åka till Tranås för att träffas när det är sådär 100m mellan oss ......
Hästarna har fått vila några dagar eftersom Kitty har hoppat in till Cayenne som hatar alla utan sig själv och Kitty får pencillin eftersom hon har sår överallt och Cayenne är svullen i bakbena .... ja men varför inte hoppa över staketet, smart5 drag Kitty !!!!!!!!!!!!!!!! Fairytale får vila lite eftersom hon är lite tjockare än vanligt i sitt ena ben och Rally är ju redan färdig inriden tills nästa år och ja de andra är bara små !
Nehe om man skulle dra sig mot stallet och göra klart där och sedan slå på en bra rulle på TVn och bara chilla tills imon !!! Tror det får bli så :)
Linkin Park - In The End, tidernas låt, jag ÄLSKAR den, eller jag ÄLSKAR hela Hybrid Theory albumet !!
PussoKram
Ps. Jag ska lägga upp mer bilder, snart ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0