Chris Brown - Yeah x3

Han har gjort det förr han gör det igen, han är grym !!
Kanske inte hans absolut bäst låt men jag gillar den :)
Ni får inte missa Rhiannas och Kanye Wests samarbete med låten "All Of The Lights" Låten finns på Kanyes nya album som innehåller en hel rad samarbeten !! Han släpper hit efter hit det är helt sjukt vilka låtar han kommer ut med !!

Släppte ut hästarna lite senare idag då det snöar heelt crazy !! Kitty slängde sig ner och rullade sig säkert 10ggr o sprang som en galning o Cayenne hakade på snabbt i hagen jämte, sen parkerade de vid grinden efter 10min i hagen .....

Fortfarande sjuk och har hostat hela natten, jag döör på hostan !!

Btw så verkar det som alla och då menar jag alla ska till Globen, Stockholm Horse Show det känns som alla frågar mig om jag ska dit .. dessvärre ska jag inte det, tråkigt men sant, är ju Zettermans nyår i Helsingborg om 1månad och det kostar att ligga på topp, så jag tror jag sparar mig och så ses vi där !! Ska bli heelt freaky som vanligt där antar jag :)

Världens bästa Fairytale, mamma, mormor, min första storhäst och jävligt speciell, hon är allt helt enkelt !!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0