Då va det dags!

Hej igen alla läsare :)
Bloggen har luggit nere ett tag för jag har saknat motivation osv. men efter mycket funderingar och återfunnen motivation känner jag mig taggad igen !! Kanske inte varje dag men blogga ska jag iaf !!

Så vad har hänt sen sist:
Hästfronten:
Kitty tävlade i Grevagården, 1.20, 1.30, 1.35 va lite spänd på lördan, men i 1.35 på söndan va hon superfin och jag red bättre än nånsin, har fått mkt fina kommentarer om den rundan, så kuuul !! Dock 2ner men de är trots allt prestationen som räknas, de va svårt och maxat o nationellt :) Kom även fram till att det badar en hel del fula fiskar i hästvärlden, vissa värr än andra !! (Har väll vetat de ett tag men de kom fram nya)
Tävlade även i Vetlanda rev sista i omhoppningen i 1.30 men hon va jätte fin och jag red återigen bra!!
Cayenne debuterade 1.10 och va felfri så nu satsar vi mot Falsterbo och Breeders nästa år, såå kul att ha möjligheten att ha en så fin häst !!
Har tränat för Svante Johansson med Kitty 2ggr och han är helt grym !! Efter träningarna känns allt så mkt bättre och lättare :)
Rally har galopperat och vilar nu för han har infektion i ett bakben och för pencillin varje dag men han är en sånn stjärna !!


På alla andra fronter då:
Jag är numera 20år vilket firades med lite mat hos min bror med vänner och sen förfest och utgång och vi hade sjukt kul !! En kväll att minnas !!
Va nere i Skåne och kollade på Breeders, de är så kul att se så många fina unghästar och olika ryttare istället för att bara se dom som rider de största, jag brinner för unghästarna och tycker att det är så roligt att följa dom till framgång !! Som t.ex Daniel Zettermans Glory Day va en sån häst jag satt som klistrad vid banan när den va inne som 5, 6åring och de är kul att man såg den redan då ochhar trott på den redan från början !!
Träffade alla underbara vänner nere i Skåne, bodde på Åsum hos Johanna och Anna de bästaste vännerna man kan ha :) Jag saknar alla skåningar så sjukt mkt !!
I fredags va det Kungarna av Tylösand, Jockiboi o Nemo i stan, en insane kväll som va riktigtriktigt värd och ja den va helt grym helt enkelt !!


Kolla inte allt för noga på mig på bilden är ni snälla !! ;)

I lite korthet va de vad som hänt de senaste, eller de jag kommer på just nu iaf :)
För tillfället är jag sjuk och mår pissdåligt men det går nog förhoppningsvis över snart :)

Kram på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0