Done

Färdig för idag förutom att ge hästarna kvällsmat vid 10 :)

Lett Hoppsan som vanligt idag 2x10min, hon börjar bli pigg nu !! Att ha en 1åring på boxvila är inget att rekommendera! Bara typ 5dagar tills hon får gå ut i sjukhage nu ! Bytte bandage igår o de e ganska äckligt kan jag lova, ser fortfarande benet tydligt ...

Trimmade Fairytale och Cayenne i djupsnön idag, båda två bara lite lätt eftersom Fairytale håller på att sättas igång, ridits 1v nu o är fortfarande lika glad ... Cayenne fick vila efter semifinalen och har vilat i 6v nu och då är det dags att ta tag i allt igen travade runt lite o galopperade men skrittade mest rider bara dom i ca20-30min var tills de börjar komma igång. Cayenne bockade varvet runt mest hela tiden .... Så himla fin är hon !!! Finafina Cayenne :)

Kitty trimmade jag lite i ridhuset hon funkar jätte bra på nya bettet från Pessoa och börjar kännas mkt mjukare och lydigare nu ! Rider mest tempoväxlingar och mkt volter på henne o en del skänkelvikningar, öppna o sluta för att få henne framför skänklen och mjuk i sidorna. Fick reda idag på att hon ska träna för Lasse på fredag, så himmla kul ! I vanliga fall är fredagarna lite krångliga eftersom de ofta är tävling på helgen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0