Mikrofonkåt

Den är riktigt bra och sätter sig lätt på hjärnan !

Sådär ridit Fairytale i skogen, hon va så glad att hon inte visste var hon skulle ta vägen, så hon studsade på stället mest hela tiden .... Bra träning för dom att galoppera i djupsnön och hon har en del mage att bli av med !
Kittyn red jag i ridhuset, hoppade lite en linje räcke - räcke med ca20m imellan och framför och efter det ena räcket hade jag sockerbitshinder ca 2.70 ifrån räcket. Hoppade fram lite med travbom, Hon hoppade fint, lyssnade bra både före och efter hindrena och istället för 5glpsprång red jag på 6 så hon lyssnade mer och använde kroppen mer.

Hoppsan får pencillin sprutat i halsen och metacam i munnen och hon HATAR metacamen, hon drar ihop munnen så mkt hon kan och sen trycker hon den mot min mage så hårt hon bara kan .. så det tar ett tag att få in allt i munnen ... Hon börjar bli ganska pigg att gå med också studsar rakt upp och ner o vill helst springa istället för att gå ca 1v kvar med boxvila och sen sjukhage ... hur ska det här sluta ?

Blir pizza ikväll, GOTT !!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0