Snö snö snö ..

Hur mkt kan det egentligen snöa ? snart kan man ju inte ens gå ute för det är så jävla mkt snö !! Snö är roligt i lagom mängd ..

Läste precis Andreas Carlssons blogg OCH ... Han släppte ju sin roman Dandy 1november och är ute på lite signeringsturné och den 1dec kommer han till Jönköping !! *Happy Face* Han är en av VÄRLDENS snyggaste män så jag ska då minnsan kila dit och köpa mig en bok ! See you there !

Har lite ärenden inne i stan idag, hämta ut ändå mer medicin till lilla Hoppsan och ÄNTLIGEN ska jag få hämta ut min telefon som varit på lagning i evigheter känns de som, har en lånetelefon för tillfället och den är inte populär, vi kommunicerar inte riktigt på samma våglängd !

Senare iväg till ridhuset och trimma Kitty, hon fick vila igår tyvärr men idag ska vi ta oss ett ordentligt pass kan jag lova !

Cayenne :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0