Ullared

Har redan varit på Vaggeryds Hästklinik med Hoppsan, hennes sår såg jätte fint ut och nu är det till att byta bandage varannan dag tills det har läkt får hoppas att det fortsätter läka lika fint nu ! Hon har blivit så fixig av att ha boxvila, ska pilla och fixa o trixa med allt och då menar jag ALLT !!
Har ridit Fairytale för första gången på väldigt länge i förrgår och hon va sån stjärna, bockade ganska mkt i galoppen dock men de får den gammla tanten gärna göra för min del :) Kitty trimmas på som vanligt mkt med att få henne snabbare för hjälperna och lossna mer i nacken, hon är lite stel och sitterfast lite där men de ska vi minnsan få ordning på nu i vinter !

Igår hann jag inte blogga eftersom jag va i Ullared hela dan med vänner ! Köpte lite smått och gott, de hade fått mkt saker, nästan så man gick vilse, hade fått in bett från märket Pessoa/Metalab o herregud va billigt !!! Köpte ett 3-delat eggbett med tungfrihet o kopparrulle för 199;- Köpte ngn stalltröja, lite bodybutter o lotion, shampo o sånna småsaker helt enkelt, sen ngra julklappar såklart !

Ska iväg till arbetsförmedlingen snart måste ta tag i mitt liv och skaffa mig ett jobb nu ! Skulle gärna vilja leva på hästarna men jag har inte riktigt bestämt mig och kan inte flytta eftersom jag har mina hästar så vi får se jag ska tänka lite till! Helst vill jag starta eget försäljninsstall men det är tufft och krävande och så måste man ur min synvinkel ha så jävla mkt erfarenhet som att varit utomlands och sett deras system, att varitpå 1-3 olika ställen ger inte mkt, man måste ta de bästa delarna från olika ställen för att lyckas, vill man lyckas bättre än de redan etablerade stallen måste man vara bättre, ett steg före! Iallafall ur min synvinkel ....

Time to go!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0