Against All Odds

Stallet mestadels av hela dagen och de gillas alltid ! Fotade lite idag men jag glömde självklart kvar kameran i stallet ... Så bilderna kommer förhoppningsvis upp här imon, känner att jag bara skriver o skriver o en bild sägs ju säga mer än tusen ord, sååå då behöver jag ju skriva tusen ord mindre !
Varit på skrittur med Cayenne och hon körde fast i snön ! hon gick ner i ett dike o snön gick till magen på henne ... Men hon lyckades som tur va hoppa sig upp, tur för mig jag skulle ju drunknat om jag hoppat av !!! Sen nu ikväll va det trimmtur med Kittyn i ridhuset och hon är riktigt fin just nu känns bra tills tävlingssässongen som just nu ser ut att Vetlanda blir första tävlingen och vad jag LÄNGTAR känns lite taski9gt mot Kitty att gå direkt in i en 1.30 i Grevagården där det alltid är sjukt maxat .. Så vi börjar med 1.20, 1.30 o Vetlanda :)
Fixat o trixat med lite allt möjligt idag o jag o Fairytale har haft en Fairytale stund som hon älskar, kliad överallt o ser helt överlycklig ut över att man ens kollar på henne, the one and only !!!
Va inne i stan o åt med familjen också, GOTT !!
Jag sitter just nu med Jay Smith - Against All Odds i örat o jag älskar den !
Dags att fixa en sak nu innan de blir sovdags!
Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0