Bläääääää .......

Har så bajsont i huvvet att jag mår illa ....... Så idag blir det inte många knnop gjorda, har varit i stallet o mockat o släppt ut o sen bytt i hagarna, de e väll vad som har blivit gjort idag och mkt mer kommer nog inte hända, helst skulle jag ligga kvar i sängen fortfarande !
Gårdagen va väldigt lyckad ! Först in till stan o lämna min bror som skulle ut o sen vidare i hans dödsmaskin till bil, volvo 940 bakhjulsdriven o ja allt va den nu är, jag skriker lika mkt varje gång träden närmar sig kan jag lova o när han berättar att han höll på att krocka för ngn dag sen känner jag mig safe, verkligen .... Sladd, sladd o hans sätes kanter är snart sönderkramade ! Överlevde som tur är iaf .. Så med livet i behåll begav jag och bilen oss mot Forserum o sen till Nässjö för att hyra filmer, blev "The Good Guy", "Salt" och "Inception" kollade på de två förstnämda igår och de va riktigt bra, den första en romantiskt komedi med bl.a. Bryan Greenberg. Salt en action triller med en storspelande Angelina Jolie va svinbra ! Så lite skillda filmer och en lyckad kväll helt enkelt !
Va väll hemma vid 1tiden på kvällen/natten o när jag kommit innanför dörren o gjort mig klar för att sova då, ja då ringer mi9n bror o vill bli hämtad ... Så det va bara på med kläderna igen och åka mot stan för att hämta honom .. Som tur är är det bara 15min in till stan så jag fick snart lägga mig i sängen igen !
Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0