Chipp

Färdig för idag, bara kvällsfodringen kvar o de är ju 1 ½ timme kvar dit :) Har väll bara varit i stallet idag o gosat med världens bästta Chippen, min gula lille katt som bara älskar att bli kollad på ! SÖÖÖÖÖT är han allt ! Sen mockat o fixat som vanligt. Inget överkul här inte ! Sen är det väll nästan klart att det kommer 2 nya fina hästar i mars, en e. Santa Cruz - Alexson D som ska gå 3års och en e. Spender S - Irco Mena som ska gå 4års, inte helt klart med den sista än men jag vill så gärna ! Är så himla kul med unghästar !
Har varit i ridhuset med hästarna Kitty har jag trimmat som vanligt och hon va svinfin ! Lite springig ibland men hon väntade jätte fint nästan hela tiden och gick i en avslappnad rund form, så himla kul att hon börjar bli så fin på marken nu ! Cayenne tycker jag fortfarande inte känns helt OK så hon gick i lina med graman från ryggen, mellan frambena och upp till bettet och hon såg faktiskt helt fräsh ut men bättre att avakta lite så att det inte är ngt med henne !
Jahop de va väll allt som hänt idag, inget ovanligt helt enkelt !
Pussilusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0