...............

Jag trodde aldrig det skulle ta så hårt
Jag brukar klara det mesta men jag tror inte jag klarar det här
Du betyder för mycket
Du och Jag för alltid sa vi
Va för alltid så kort?
Jag klara mig inte utan dig
Du är min luft
Jag kan inte andas utan dig
Det är tungt
Vad ska jag göra?
Jag gjorde fel
Du gjorde fel
Men jag borde blundat för felen och låtit de va
För jag klarar mig inte utan dig
Det är tungt
Verkligheten är hård
Det som känns rätt är fel ibland
Idag är en sån dag jag behöver dig
En sån dag jag saknar dig extra mycket
Tårarna är nära, alltför nära
Jag vill bara skratta med dig
Jag vill bara göra sådana saker vi gjorde
Jag saknar våra impulsiva saker
Sådana saker jag bara gör med dig
Våra utgångar va topp varenda gång
Jag blir aldrig beroende av folk
Men av dig, du va inte som någon annan
Jag saknar dig helt enkelt och vill ha allt som det va innan, jag gör det mesta för jag saknar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0