...

Hästarna ridna o klara blev en tur till ridhuset, livsfarligt att rida ute i denna blötsnö o halka som just nu befinner sig ute ! Trimmade på som vanligt o sist ut va Cayenne, man sparar väll de bästa till sist ? Haha ... Hon har varit lite svullen i en has efter hon sparkade Kitty så hon har bara linats o ridit ut i skogen lite lätt i 1vecka nu så hon va ju ganska pigg ...... Hon bockade som fan kan man lugnt säga ... Vi är ganska bra vi, behöver inga hinder alls för att hoppa, vi kan studs, o alla sorters hinder men mest höga hinder !! Hon är lite för glad o mjuk i kroppen ibland :P
Morgandagens planer är väll in till Folkuniversitetet o göra sådana saker man gör där, tråkigt ät bara förnamnet ! Måste göra stallet klart innan jag åker dit, ska va där vid 11 .. Sen ska jag väll rida som vanligt :) Det där folkuniversitetet skulle inte göra ngt alls om jag slapp !
O jag märkte att jag fått flera mail från zoomin idag, där jag har min hemsida att de ska lägga när, så nu hittar ni mig på www.stalllindawidegren.n.nu :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0