Faceraped

Hua, sitter på Folkuniversitetet idag också o ja de är ganska så väldigt långtråkigt, gick upp id 7 på morgonen .. Bara att komma in i det nu snart börjar ju tävlingssåssongen och oj vad jag längtar ! Har suttit här sen kl 9 o de fortsätter till kl 15, kommer vara halvt om halvt död efter de här ...

Hoppade Kitty igår, först en linje räcke - oxer 17m (4glp)mellan, tillbaka snett igenom på ett kryss båge ner till säcket igen på ca 20m (5glp lite kort) för att avsluta på volt till ett annat räcke med 8glp på var halva av volten :) Hon va duktig va dock i lite fram hela tiden på oxern, men de va ju lite mer tävlingsavstånd där och hon har mest gått skolhoppning hela vintern. Men det brukar de vänuja sig vid ganska fort så det är ett litet problem, men hon va fin och jag är nöjd :)
Cayenne blev tömkörd lite lätt bara eftersom hon har varit lite stel o så, men hon va duktig och ganska mjuk i kroppen o halsen.

Facebook är inget säkert längre fick jag då veta idag! Fattade inget alls när jatg loggade in o de va flera som hade skrivit "Grattis" i min logg ..... hmm .. Jag fyller inte år förrens i oktober ... Sen går jag in på min profil o där står en vääääääldigt fin presentation om mig ... Hmm VA FAN ?! Sen ändrade jag tillbaka o raderade o allt o när jag loggade in nästa gång står det fortfarande att jag fyller år .... Ngn har kanske kul iaf ....

Hörs senare !
Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0