Filosofen

Det är hårt att gå upp kl 7 på morgonen och köra in till Jönköping i all den snön som kom inatt för att sitta på föreläsning på folkuniversitetet och när man väl kommer dit gå genom snön med converse o få snö överallt ... När man sen kommer in så sitter man gemte en filosof, han kommenterade allt o inte bara lite enkelt utan han filosoferade verkligen över allt som sas, jag blir gaalen o han ska jag va i samma grupp som i 6månader ? Ja de kan nog bli ett o annat skratt iaf :P
Vi satt o gjorde listor över saker vi vill göra o inte vill göra och sånt man gör ändå osv .. När han sa "Ja man skulle ju egentligen kunna få allt under fliken men sånt man vill göra, men man måste gå på ljupet med varför man inte vill göra dessa sakerna och formulera om dom, man behöver en coach till hjälp o så" Ja han sa så mkt mer och använde sig av ord och formuleringar jag aldrrig någonsin kommer att fatta ! O sen kommer jag med att jag inte vill plugga klart matte o sånt från gymnasiet ... HAHA jag känner mig inget smart alls gemte honom :P
Ska väll gå ut snart o rida o fixa :)
Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0