Framgång föder avundsjuka !!!

Ligger i sängen o lyssnar  på musik, ska väll sova snart hade jag väll tänkt mig .. Grammisgalan har varit, har helt glömt att skriva om de, men inte helt oväntat gick Robyn därifrån som drottning och Håkan Hellström blev kung så att säga, har inte hört ngt alls mkt från honom i år, men eftersom han är det sämsta jag vet så är det väll inte så konstigt kanske ! Haha För att fortsätta i musikens spår så kommer Glasvegas göra en spelning i stockholm den 7mars, gryyyyyyymt !!! Vill så gärna se men kan inte :(
Hästarna ridna, red bara lättare trimpass idag för va iväg i stan så kom iväg till ridhuset sent o så ... Så red mest volter och sånt med dem och mina älskade halter som vanligt :) Ska också försöka ta mer kort o så, känns somm de behövs ! Jag bara skiriver i skriver när en bild säger mer än tusen ord ;)
Tjussipussi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0