FU

Sitter för tillfället på Folkuniversitetet o söker jobb o allt man gör här ... Jag dööör av uttråkighet ! Ska sitta här till kl 3 o ja de är ett tag tills dess ..... Försöker mitt bästa med att fördriva tiden men det går sådär asså .. Skulle gärna va någon annanstans just nu !

Igår va en bra dag, löshoppade Rally och han är bara så FIN hoppar igenom sig så fint o vänder ut fint bak, man vågar nog hoppas på diplom på 3års med en sån häst ! Men allt kan hända o dagsformen kan svika en när som helst ! Sen vidare med Cayenne o Kitty till ridhuset trimmade Kitty o hon va jättefin, jobbar med mkt samlingar o tempoväxlingar så hon ska bli starkare bak o "sitta" mer på bakdelen. Cayenne linades lite lätt och sen leddes hon bara är så svinigt halt ute, är ju livsfarligt att släppa ut dom även med broddar ! Unghästarna fick va ute med allt deras spring i benen !

Nehe om man skulle göra ett försök till med de här då, om ett tag .. Vad vill jag ens göra när jag blir stor ? Ja de kan nog va bra att veta när man ska söka jobb .. Vill jag hålla på med hästarna på heltid eller ska jag börja ett helt vanligt Svenssonliv ? Det är både tufft, jobbigt och jäkligt kul att hålla på med hästarna på heltid så vill jag verkligen de ? Har jag stirrat mig blind på att lyckas med hästarna ? Ja va fan vill jag göra är helt enkelt frågan ?

Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0