Hej svejs :)

Sitter just nu på det otroligt roliga och underhållande folkuniversitetet igen, skriva CV är så himla kul :) NOOOOT ! Skulle helst slippa leta jobb, men de kan ju bli lite problematiskt eftersom jag helst vill ha ett jobb, så får nog ofrivilligt sitta här o se glad ut ... Hann med stallet på morgonen som jag planerat, DUKTIGT !! Mockade till de som va ute o fodrade lösdriften o gjorde lunchpåsar o allt sånt så när jag kommer hem är det bara hagbyte och mocka 2 boxar, high five till mig !
Nehopp om jag skulle fortsätta med de där jävla CVt nu .. Kan de inte finnas ett program man skriver in sånt som ska va med så skriver de ihop de till ett fint litet Cv, skulle uppskattas !!

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0