Hola :)

Dålig bloggare, jag vet ... Men nu kommer det allt en uppdatering :) Igår va en va ska vi kalla det .. Hektisk dag :) Stallet hela förmiddagen, sen iväg o handla, skjutsa min bror, laga mat, efterrätt o träffa bästa vännerna över en middag, en bra dag helt enkelt! Jag som aldrig lagar mat slog på stort med middag o allt, de flesta som känner mig, ja ni borde vara chockade! Det blev först dip med morrötter, gurka. Sen bred bandspagetti med ostsås och parmesankyckling. Till efterrätt blev det Chokladtrippelterr. med hallon o ja jag gjorde efterrätten o huvudrätten helt själv :P haha .. Sen blev det mys i soffan innan de åkte hem och jag helt ensam i lägenheten bestämde mig för att kolla på film, eller 3 filmer rättare sagt så gick o la mig vid 6tiden o vaknade vid 9 o har nu städat o diskat och beger mig mot stallet!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0