IS

Godmorgon, Godmiddag lr ngt där imellan :)
Tog swovmorgon idag vaknade 10 i 11 SKÖÖNT !! Min säng måste vara världens skönaste, helt klart! Insåg ganska snabbt att jag kan glömma att rida ut idag, isgata överallt! Kan åka skridskor på gårdsplanen ....... Skridskor, oo va kul, vem vill åka med mig ? Jag har inte åkt på huur länge som helst, o vad jag blev taggad nu o vill vill vill :D
Så va ska man göra då idag ... Ingen aning faktiskt, ska väll börja planera tävlingsterminen och de ska bli så himla kul, man blir så himla taggad bara av att kolla på den :) Det är då all träning nu i vinter känns värd och de va lönt att sitta o rida de dagarna man inte hade ngn känsel i varken fötter, händer eller ansikte ..
O den där himla kameran glömmer jag varje dag kvar i stallet, men idag ska jag försöka få med den hem, försöka iaf :)
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0