Livin' La Vida Loca

Ricky Martin .... Hans nya video har haft preimiär i Europa nu, den är väll ingen höjdare så sätt, men den är bra men låten är så himla skön, härligt flow lix så jag gillar den!!
Länk:http://www.youtube.com/user/rickymartinvevo?blend=1&ob=4#p/a/u/1/kzxoQ9rbDAA
Läste ut Andreas Carlssons Dandy igår, kunde inte slutaa läsa förrens den va slut ... Läste väll från kl 24 - 3 och jag läser aldrig i vanliga fall, inte ens böckerna man va tvingad till att läsa i skolan ... Hahaha men jag är fast boken är så himla bra, allt är möjligt bara du har drömmen! Den är riktigt riktigt taggande!!! Så ni so inte har läst den, LÄS DEN!!!!!
Känner mig halvsjuk, bläää inget kul alls, men ska väll fixa lite nu.
Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0