Marinblått

Hemma från folkuniversitetet, redan hunnit vara i stallet en sväng o göra klart de lilla som va kvar, så nu är det bara det roliga kvar att rida de små pållarna :) O de har jag absolut inget alls imot. Ska väll trimma de som vanligt i ridhuset, alldeles för halt o slaskigt för att rida ut fortfarande så jag håller mig inomhus jag, gillar de bättre !! Så om jag skulle bege mig o ta in de som fick gå ut eftermiddag kanske är alltid en bra början om hästarna man ska rida är inne !! Jag fick kommentaren för ngn dag sen att jag är väldigt välmatchad i stallet och att jag ser ut som en reklampelare hahaha ... Mössa o strumpor från Charlies häst och hund med loggan på, Whitiker ridbyxor o min älskade jacka från Stängsel Skaraborg, allt i marinblått och strumpor, byxor, mössa med röd o vit kant på, kan ju inget annat än att hålla med när jag tänker närmare på de !! Plus att mina hästar har täcken, lindor och schabrak i matchande färger, gillar man marinblått så gör man :) haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0