När jag blir stor .....

Hejhejhej hemsskt mkt hej !
Vad händer idag då ? Absolut ingenting faktisktska väll komma på ngt kul förhoppningsvis, lär ju mäska de men så länge drar jag ut på det jag egentligen borde göra, städa känner inte alls för de lyssnar istället på Chris Brown o vad bra han är !! Och att städa till honom skulle förstöra nöjet att lyssna på honom ... Kollade lite snabbt på MTV Cribs innan och när jag blir stor ska jag bo som 50cent eller jag kan ju lika väl bo MED gonom, skulle inte ha ngt alls imot de .. Haha ne men .. Inget kul att skriva här just nu ...
Let's Dance va igår o ja Lundbäck o Weise :) Jag lider dessutom med Ryback som inte fattar vad folk säger till honom utan han står o bara ler o ser ganska så dum ut ... Han kanske borde lärt sig svenska först eller varit med i norska Let's Dance helt enkelt, han kan väll inte tycka att de är så himla kul att stå o se dum ut ?
Ska bege mig mig nu och utföra lite nytta !
PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0