No Diggity

Ska snart dra mig mot mormor för att äta god mat med en del av släkten :) O jag blir hungrig bara av att skriva de !
Har varit i stallet hela förmiddagen o fixat o trixat så nu är alla där nöjda o glada förhoppningsvis o vad jag älskar att kratta utanför stallet, kan låte lite wierd men gillar de haha ... Blir så mkt finare att kolla på nykrattat än när allt bara ligger där ..
Senare blir de väll att rida Kitty i ridhuseet tror jag det blir och imorgon ska lille Rally få löshoppa för första gången i år, min lillskrutt !
Let's Dance blev bara så mkt bättre med Weise, haha ja han har humor minst sagt ! Så nu kommer jag sitta bänkad framför TVn varje fredagkväll !
Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0