PW

Dags att sova snart kanske ? Är inte ett dugg trött faktiskt ..... Idag har väll inte hänt ngt kul alls, stallet o senare skottat snö vilket är jobbigare än vad de låter, hua asså !! Dagrns träning är räddad !!! Stallet va väll inget kul heller fixade o trixade lite som vanligt, hästarna hade vila idag så imon kör vi på som vanligt igen jag o mina 3 små stjärnor !! När man kan de flesta replikerna o scenerna utantill i en film, är det då man sett den för många gånger ? O för mig är det inte bara en utan i 3, The Fast and The Furious, 2 Fast and 2 Furious och Fast and Furious o Paul Walker är grym i alla 3, Tokyo Drift som är den 3e filmen är inte alls lika bra, meen nu i år ska väll den 5e filmen komma, ÄNTLIGEN !!! Helt klart mina favoritfilmer :)
Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0