Smittad !!!

Jag har blivit smittad o träffad av Weisenismen, ja det är otroligt smittsamt så akta er !! Jag har aldrig tyckt han va ngt speciellt förrens Förkväll med Weise o igåt i Let's Dance blev jag träffad av blixten !! Jag får helt enkelt inte nog av honom gargh va jag längtar till alla fredagar ;) Hahaha låter som en himla fjortis nu ju ........
Har haft en bra filmkväll med Knight and Day en lite halvt meningslös komedi men med en photoshoppad Tom Cruise räddas det mesta ! Den va faktiskt ganska bra, gillade den helt enkelt :)
Ska väll försöka sova snart så man kan komma upp imon o göra ngt meningsfullt med sitt liv o jag fick en rosa drinkshaker i julklapp idag så här ska det shakas framöver !!
Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0