Städar .......

Godmorgon :) eller dog middag är det kanske mer .. Har faktiskt varit vaken ett tag men gjort annat :) Håller just nu på att städa o de är verkligen så himla kul, tur att jag har Lil Wayne på högsta volym så det iaf går att städa. Lil Wayne måste vara ett musikaliskt geni, det finns bara han som har lyckats blanda hip hop och rock på ett sånt grymt sätt ! De är sjukt, tänk om man hade en sån talang?! Rebirth, ett av hans album från 2010 är grymt, jag har lyssnat igenom de x antal gånger nu asså o de blir ju bättre för varje gång, ÄLSKA !! :)
Ska in till stan och ÄNTLIGEN efter 4veckor är min telefon förhoppningsvis lagad den här gången, sist va den värre när jag hämtade än va den va när jag lämnade in den, jag saknar den .. Min lånetelefon vilken för det första är kinesisk är ingen bra vapendragare kan jag lova, den gör allt tvärtimot mig .. Vi gillar INTE varandra helt enkelt, så jag hoppas verkligen min telefon är lagad för jag dör om jag får kinatelefonen ytterligare en gång :(
Charlies Häst och Hund, världens bästa hästaffär har en bloggtävling just nu och jag hade tänkt att ge mig in i den skulle va himla kul att gästblogga på deras hemsida ! Här är länken så ni kan rösta på mig (vilket går efter den 31jan):http://www.facebook.com/pages/CHARLIES-HAST-HUND/314463201305
Hörs senare bloggisar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0