Tekniken har sin egen vilja ........

Tjabba tjena hallå dagbooooooooken :)
Sådär, har varit i stallet o fixat o trixat o mockad som vanligt.. Ska snart hoppa in i duschen för att bege mig ut på nya äventyr!
Igår va jag som sagt o hämtade min älskade telefon från lagning, de hade bytt skärmen för den va så repig och sen ngt annat, de skulle väll vara typ motorn/datorn i telefonen sa han i affären iaf så litar på honom, så i princip så har jag en helt ny telefon nu, displayen och batteriet o alla kortläsare o sånt är redan bytta, varför gav de mig inte en ny från början är väll min fråga? Men lyckan va kortvarig för det går inte skicka sms med den :( För det finns ingen nummer till ngn himla meddelandecentral?! O va fan är det för nummer då? Så om ngn vet hur man fixar de så kan ju den RINGA till mig för som sagt jag kan inte svara på sms ...........................
Innan idag kom en bra vän o räddade min dag i stallet :) Alltid lika lyckat!
A just de om ni undrar varför det aldrig texten är uppdelad i stycken här på bloggen så är de så enkelt att min dator sätter ihop de till en enda lång text fast jag gör mellanrum ........... ALLA TEKNIK PRYLAR TROTSAR MIG!!!!!!!!!!!!
Hade tänkt lägga upp ett inlägg om bett senare :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0