Top Of The World

Är svintrött ... skulle gärna sova just i detta nu ! Kan inte somna på kvällen längre, ligger uppe till 2 - 3 o de bara springer i benen på mig, kan inte bara springet försvinna ? Sen är jag trött hela dan efter de o blir pigg på kvällen igen, kanske skulle börja ändra på dygnet helt enkelt o börja springa på kvällen ? Onej jag ångrade mig, jag är ju bajsmörkis !
Sitter just i detta nu och lyssnar igenom gamla Spotify listor o vad jag har saknat alla mina gamla favvisar ! Lazee ft. Sibel - The Fall är inte att leka med, jag bara älskar den ! Aerosmith - Cryin' är en klassiker och oj vad den är bra ! Ja här finns allt, Kiss, Journey, Van Halen, Bon Jovi, ja ni fattar alla gamla klassiker och jag bara älskar det ! Van Halens Jump är nog en av de bästa på hela listan !! Höjer volymen, sjunger o ja det sprallar riktigt i bena nu !!
Har varit inne på Folkuniversitetet idag o jag vet faktiskt inte riktigt vad vi gjorde där idag, men jag infann mig ändå och som tur är så känner jag en där iaf så jag behöver inte vara helt själv med alla 30+ gubbar, hua, tack och lov !! Ska in dit imon också o då ska jag vara där kl 9 så får väll gå upp vid 7 ? Brrrr, hoppas verkligen att jag kan somna ikväll, direkt när jag lägger huvudet på kudden !!
Pussilusk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0