Tröttis

Mitt huvud är helt tomt o mina fingrar orkar knappt trycka ner tangenterna, det kallas nog trött .. Kom precis in från stallet, har varit iväg med Cayenne o Kitty, trimmade Kitty först o hon va lite stel i högersidan men det tog inte lång tid innan hon mjuknade där, hon blir lite låst i munnen o när du tar i henne sätter hon upp huvudet, men hon blev faktiskt rintigt fin till slut. Cayenne red jag lite först o hon va svinjobbig för att hon va så himla pigg ... Så när hon lyssnade bra på mig i trav o galopp släppte jag henne lite eftersom jag va själv och oj vad hon sprang ! Hon körde full galopp x antal varv ... Får väll hoppas att hon har blivit av med lite energi nu !
Får se vad som händer imon, funderar på utgång men jag är halvsjuk o så himla trött hela tiden så får se hur pass taggad jag är imon på de ..
Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0