Yeah 3x

Chris Brown - Yeah 3x är bästa låten på länge !!! Har suttit o lyssnat på den sen oktober tror jag o den är fortfarande lika bra, Chris Brown är grym en av mina absoluta favoritartister !!! Det är inte många av hans låtar jag inte gillar :)
Har ridit ut Kitty, Cayenne, Fairytale i skogen idag o innan de klippte jag Fairytale på kroppen iaf hon ska inte tävla än på ett bra tag så det får räcka :) Alla tyckte de va skitkul Fairytale va som vanligast gladast av alla o bara stog o studsade på samma ställe för hon va så himla glad o pigg :)
Ska snart bege mig mot vänner o ha en bra kväll med Let's Dance eftersom jag nu är invigd i Weisenismen kan jag inte svika en kväll !!! Jag tror han har charmat de flesta om jag ska va ärlig, man kan inte undgå hans charm helt enkelt på hotgossip.se finns en intervju med honom och guuuuuuuuuud den är heelt klockren !!
Pussilusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0